segunda-feira, 21 de maio de 2018

Event Thimble & Store Little friend


Oooooi, totooosaas! Tudo bom?
 Hoje fui me preparar para dormir é a minha madrinha me deu esse pijama lindo vem com blusa de pijama com estampa da jolie, short ,tapa olho Para dormir está disponível em tamanhos  TDB FITTED , BB FITTED é da Loja Little Friend  é exclusivo do evento Thimble – Kids Event e ele acaba dia 10 de Junho
Esse ursinho que estou segurando e uma pose e super fofo e da loja Ohai


Oooooi, totooosaas! It's OK?
  Today I went to prepare myself to sleep is my godmother gave me this beautiful pajamas comes with pajama top with jolie print, short, slap Eye to Sleep is available in sizes TDB FITTED, BB FITTED is of the Little Friend Store is exclusive of the Thimble event - Kids Event and it ends on June 10
This teddy bear I'm holding and a pose is super cute and the store Ohai

Corpo\Body: ToddleeDoo – Toddledoo-Boy


♥Cabeça\ Head :Toddleedoo – Alice Bento


♥Shape: personalizado


♥Skin:Bad Seed


♥ Hair:*barberyumyum*53B


♥Roupas / Clothes: {L.F.C} - {L.F.C} Mandy pajamas LIGTH PINK @ThimbleOpen 20th May


♥Pose:Ohai. My Teddy Bear Pose Pack






Nenhum comentário:

Postar um comentário

Follow Us @soratemplates