terça-feira, 10 de abril de 2018

Evento Color Me Cute & Little friend



Oooooi, totoosaas! Tudo bom?
Hoje vou dar um buquê de flores para a minha mae e ela amo muito.
Estou apaixonada por esse vestido é da loja Little Friend está disponível em tamanho TDB FITTED\BB FITTED é  estará a venda no dia 15 de abril no Evento Color Me Cute  o nome desse conjunto {L.F.C.} Charlotte Dress FITTED não esqueça 
Essa pose da loja P.o.s.e vem com essa rosa super fofa esta disponível no evento Ninety Nine .

Ooooo, totoosaas! It's OK?
Today I'm going to give a bouquet of flowers to my mother and she loves it very much.
I'm in love with this dress is from the Little Friend store is available in TDB size FITTED \ BB FITTED is going to be on sale on April 15 at the Color Me Cute Event the name of that set {L.F.C} Charlotte Dress FITTED do not forget
This P.o.s. store pose comes with this super cute pink available at the Ninety Nine event




♥Cabeça\ Head :Toddleedoo – Alice Bento


♥Shape: personalizado


♥Skin:Bad Seed


♥Olhos / Eyes:{::Moose::} Mira Eyes Sea

♥Roupas / Clothes:{L.F.C.} Charlotte Dress FITTED @{ Color Me Cute Event } open 15th


♥Pose:p.o.s.e. spring@ Ninety Nine Event


Bunny: BananaN Bunny gacha 02 - flower/bunny





Nenhum comentário:

Postar um comentário

Follow Us @soratemplates