quinta-feira, 28 de junho de 2018


Oooooi, totooosaas! Tudo bom?
Hoje fiquei brincando com minha tia foi muito divertido e bom sentir amada me deu um presente é tudo que mais queria amei, essa pose linda vem com essa rena é poseballs, A Frimon Store
fez um pequeno presente para vocês por causa fez 15 anos de aniversário Alguma posesas estão por 1L é estará disponível na loja
Essa minha roupa é muito estilo varias cores diferentes é vem nos tamanho Toddleedoo Baby,Bebe da loja Maple Toodledoo Clothing - SL.


Oooooi, totooosaas! It's OK?
Today I was playing with my aunt was very fun and good to feel loved gave me a gift is everything I wanted more, this beautiful pose comes with this reindeer is poseballs, A Frimon Store
made a small gift for you because it turned 15 years of birthday Some posesas are for 1L is will be available in the store.
This my clothes is very style several different colors and comes in the sizes Toddleedoo Baby from the store Maple Toodledoo Clothing - SL



♥ Body: ToddleeDoo – Toddledoo-Boy

♥ Head :Toddleedoo – Alice Bento

♥ Hair:barber(yumyum)53

♥Shape personalizado

♥ Hair:Magika - Itch

♥Clothes :[m] harem pants + plain cropped tanks

♥Pose:[Frimon Store] # Família 06





Nenhum comentário:

Postar um comentário

Follow Us @soratemplates